Ya ayyuhal Insan..Intanshurullah yantsurkum wayutsabbit aqdaamaku...

travelling to Belakang Padang

travelling to Belakang Padang
birunya laut...segeer..

Senin, 01 Maret 2010

cinta


aku mencintamu..dalam diam...berkawan asa dan rindu
aku mencintamu..dalam riak..setiap gerak meneduhkan
aku mencintamu..dalam tutur..saat bias mengaburkan
aku mencintamu..dalam hampa..menenggelamkan selaksa
aku mencintamu..dalam ruang..hilang dalam semesta
aku mencintamu..dalam kealpaan..hanya raga kutemui
aku mencintamu..dalam diriku..aku hilang berderai
aku mencintamu..dalam hati..hanya Tuhanku yang menemani..

mengenang seseorang yang kucintai..
sungguh aku bahagia..mencintaimu..dengan sederhana..
berlarilah..kemana kau ingin...aku bahagia..melihatmu bahagia..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

thanks a lot..leave your comment please..:)